Velikostí a robustností jedna z největších pětistovek v této cenové kategorii. Nová a výkonnější čtyřkolka Goes Cobalt v prodloužené verzi MAX. To je dostatek výkonu a 20 centimetrů navíc pro druhého pasažéra. Kromě sedadla má i delší nášlapy se zvýšenou stupačkou pro maximálně pohodlnou polohu nohou. Nechybí madla ani opěrka.
I zde je uzamykatelný přední diferenciál, který udělá z této čtyřkolky stroj, který zvládne jakoukoli překážku. Samozřejmostí je elektrický naviják se silou 2500 liber, homologované tažné zařízení se zásuvkou, digitální multifunkční tachometr, LED svícení vpředu i vzadu nebo nová litá kola.
Goes COBALT 550i MAX 4x4 (T3b)








Přednosti
- Kanadský variátor CV-Tech
- Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
- Přední uzamykatelný diferenciál
- Odolné ocelové nosiče přední a zadní
- LED osvětlení
- Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou
- Elektrický naviják 2500LBS
- Protiskluzové sedadlo
- Řidičský průkaz na osobní automobil
- První STK po čtyřech letech
- Možnost dokoupení posilovače řízení (EPS)
- Všechny barvy bez příplatku
- MAXimální pohodlí pro řidiče i spolujezdce
- Výkonný jednoválcový motor s ekonomickým provozem
OD 189.990 Kč
Více možností
S EPS cena: 204.990 Kč
Barvy: černá metalická, camo, zelená metalická, šedá
Barvy: černá metalická, camo, zelená metalická, šedá
Objednat








Úspornej, ale silnej motor
Srdcem tohodle pětikila Goes Cobalt je jednoválcovej motor o výkonu 37 koňskejch sil. Plní nejnovější emisní normy, jako jeho menší bráška. Má dost výkonu na práci i zábavu. Máš v plánu se bavit i pořádně makat? Pak je tahle pětistovka přesně pro tebe. Palivo do motoru pumpuje jednotka Bosch pomocí elektronickýho vstřikování. O přenos síly se zase stará kanadskej variátor CVTech.
Srdcem tohodle pětikila Goes Cobalt je jednoválcovej motor o výkonu 37 koňskejch sil. Plní nejnovější emisní normy, jako jeho menší bráška. Má dost výkonu na práci i zábavu. Máš v plánu se bavit i pořádně makat? Pak je tahle pětistovka přesně pro tebe. Palivo do motoru pumpuje jednotka Bosch pomocí elektronickýho vstřikování. O přenos síly se zase stará kanadskej variátor CVTech.
Variátor CVTech z Kanady
Žádná spojka nebo řazení, ale automatická převodovka a kanadskej variátor CVTech! Novej, bezespojkovej variátor má na starost přenos síly z motoru na kola. Skvělym pomocníkem je taky nová motorová brzda, která zpomalí stroj pokaždý, když pustíš plyn. To využiješ například ve sjezdu z prudkýho kopce, kdy nemusíš použít klasický brzdy.
Žádná spojka nebo řazení, ale automatická převodovka a kanadskej variátor CVTech! Novej, bezespojkovej variátor má na starost přenos síly z motoru na kola. Skvělym pomocníkem je taky nová motorová brzda, která zpomalí stroj pokaždý, když pustíš plyn. To využiješ například ve sjezdu z prudkýho kopce, kdy nemusíš použít klasický brzdy.
LED světla a blikače
LED světlomety jsou dnes již součástí většiny dostupnejch aut nebo motorek. No a protože Goes nemůže bejt v tomhle směru pozadu, najdeš je vpředu i vzadu na všech modelech Iron a Cobalt. Skvělá svítivost a líbivej design skvěle doplňují celou čtyřkolku.
LED světlomety jsou dnes již součástí většiny dostupnejch aut nebo motorek. No a protože Goes nemůže bejt v tomhle směru pozadu, najdeš je vpředu i vzadu na všech modelech Iron a Cobalt. Skvělá svítivost a líbivej design skvěle doplňují celou čtyřkolku.
Přední i zadní ocelový nosič
Na práci i zábavu je nutnej prostor. Proto je Goes vybavenej předním i zadním ocelovym nosičem. Ty jsou pevný a snadno k nim uchytíš třeba motorovou pilu nebo výbavu potřebnou na delší cesty. Pokud chceš mít věci více v bezpečí, samozřejmostí je možnost dokoupení zadního origo boxu nebo přední plastový vany. Vše je na míru dělaný přímo pro čtyřkolky Goes a nemusíš tak nic vyměřovat a zdlouhavě počítat. Modely MAX maj navíc na zadním nosiči opěrku a madla pro větší pohodlí spolujezdce.
Na práci i zábavu je nutnej prostor. Proto je Goes vybavenej předním i zadním ocelovym nosičem. Ty jsou pevný a snadno k nim uchytíš třeba motorovou pilu nebo výbavu potřebnou na delší cesty. Pokud chceš mít věci více v bezpečí, samozřejmostí je možnost dokoupení zadního origo boxu nebo přední plastový vany. Vše je na míru dělaný přímo pro čtyřkolky Goes a nemusíš tak nic vyměřovat a zdlouhavě počítat. Modely MAX maj navíc na zadním nosiči opěrku a madla pro větší pohodlí spolujezdce.
Bytelnej a pohodlnej podvozek
Žádná zmenšenina, ale bytelný ramena, tlumiče i poloosy. Protože je Cobalt opravdu velikej, na podvozku se nešetřilo. Vše je z pořádnejch kusů železa a dlouhá životnost je tak zaručená. Zároveň je ale podvozek pohodlnej a pěkně filtruje nerovnosti. Tlumiče maj navíc stavitelný pružiny a při větší zátěži je můžeš upravit dle tvejch představ.
Žádná zmenšenina, ale bytelný ramena, tlumiče i poloosy. Protože je Cobalt opravdu velikej, na podvozku se nešetřilo. Vše je z pořádnejch kusů železa a dlouhá životnost je tak zaručená. Zároveň je ale podvozek pohodlnej a pěkně filtruje nerovnosti. Tlumiče maj navíc stavitelný pružiny a při větší zátěži je můžeš upravit dle tvejch představ.
Bohatá základní výbava
Pořádněj pracant se neobejde bez pořádný výbavy. V základu tak dostaneš naviják s tažnou silou 2 500 liber, homologovaný tažný zařízení včetně zásuvky, ochranný kryty rukou nebo 12 V zásuvku, do který připojíš většinu dostupnýho elektro příslušenství, jako jsou třeba postřikovače nebo sypače. Pro cestovatele pak najde využití třeba k napájení navigace nebo mobilu. Samozřejmostí je taky třeba digitální tachometr nebo litá kola.
Pořádněj pracant se neobejde bez pořádný výbavy. V základu tak dostaneš naviják s tažnou silou 2 500 liber, homologovaný tažný zařízení včetně zásuvky, ochranný kryty rukou nebo 12 V zásuvku, do který připojíš většinu dostupnýho elektro příslušenství, jako jsou třeba postřikovače nebo sypače. Pro cestovatele pak najde využití třeba k napájení navigace nebo mobilu. Samozřejmostí je taky třeba digitální tachometr nebo litá kola.
Prodloužená verze MAX
Goes myslí i na spolujezdce! Žádný mačkání se tady nekoná. Model MAX je prodlouženej o celejch 19 centimetrů. Nášlapy tak narostly a dostaly zvýšenej stupínek, aby se spolujezdec pohodově vešel a nekopal při jízdě do řidiče. Delší je i sedlo a zadní nosič je vybavenej madly s opěrkou pro bezpečnou jízdu.
Goes myslí i na spolujezdce! Žádný mačkání se tady nekoná. Model MAX je prodlouženej o celejch 19 centimetrů. Nášlapy tak narostly a dostaly zvýšenej stupínek, aby se spolujezdec pohodově vešel a nekopal při jízdě do řidiče. Delší je i sedlo a zadní nosič je vybavenej madly s opěrkou pro bezpečnou jízdu.
TYP MOTORU
čtyřtaktní jednoválec SOHC
Objem MOTORU 500 ccm
VÝKON MOTORU 27kW (37Ps) / 7500 ot./min (offroad)
MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT 39.0 Nm / 5000 ot./min
PŘEVODOVKA CV-Tech variator (made in Canada) L-H-N-R, 2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu
CHLAZENÍ vodou
STARTÉR elektrický
DÁVKOVÁNÍ PALIVA EFI Bosch systém
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 18 litrů
RÁM ze svařovaných trubek
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
Objem MOTORU 500 ccm
VÝKON MOTORU 27kW (37Ps) / 7500 ot./min (offroad)
MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT 39.0 Nm / 5000 ot./min
PŘEVODOVKA CV-Tech variator (made in Canada) L-H-N-R, 2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu
CHLAZENÍ vodou
STARTÉR elektrický
DÁVKOVÁNÍ PALIVA EFI Bosch systém
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 18 litrů
RÁM ze svařovaných trubek
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
ROZMĚRY PŘEDNÍCH PNEUMATIK 25x8-12
ROZMĚRY ZADNÍCH PNEUMATIK 25x10-12
PŘEDNÍ BRZDY 2x hydraulická kotoučová
ZADNÍ BRZDY 2x hydraulická kotoučová
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST 90 km / hod (offroad)
HMOTNOST VOZIDLA V PROVOZNÍM STAVU 363 kg
Maximální váha přípojného vozíku 300 kg
Rozvor kol 1480 mm
Celková délka 2320 mm
Celková šířka 1170 mm
Celková výška 1120 mm
Světlá výška 285 mm
Výška sedadla 955 mm
Homologace T3b homologace, žlutá registrační značka, jednomístné, řidičský průkaz sk. B
Barva černá metalická, camo, zelená metalická, šedá
ROZMĚRY ZADNÍCH PNEUMATIK 25x10-12
PŘEDNÍ BRZDY 2x hydraulická kotoučová
ZADNÍ BRZDY 2x hydraulická kotoučová
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST 90 km / hod (offroad)
HMOTNOST VOZIDLA V PROVOZNÍM STAVU 363 kg
Maximální váha přípojného vozíku 300 kg
Rozvor kol 1480 mm
Celková délka 2320 mm
Celková šířka 1170 mm
Celková výška 1120 mm
Světlá výška 285 mm
Výška sedadla 955 mm
Homologace T3b homologace, žlutá registrační značka, jednomístné, řidičský průkaz sk. B
Barva černá metalická, camo, zelená metalická, šedá
Kontakt
OUTDOOR & TRAINING s.r.o.
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Servis, náhradní díly, příslušenství
Záruční a pozáruční servis motocyklů, čtyřkolek, skútrů a komunální techniky. Opravy a generální opravy motorů, podvozků, MX a enduro motocyklů.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Upozornění
Upozorňujeme majitele, že od 31. 5. 2021 platí pro všechna vozidla nevyzvednutá ze servisu více jak jeden týden od oznámení o dokončení, nebo odmítnutí prací našim servisem, tyto denní taxy:
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Prodejní a servisní střediska

Jiřina Pavlíková
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Otevírací doba
Po - Pá | 9:00 – 12:00 13:00 – 17:00 |
Sobota | 10:00 – 12:00 |
Neděle | - |

Jaromír Podešva
Cejl 74
602 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Cejl 74
602 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Otevírací doba
Po - Pá | 10:00 – 18.00 |
Sobota | - |
Neděle | - |

Jan Holý
Stehlíkova 1233
Slaný, 274 01
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 724 071 760
info@adtslany.cz
Stehlíkova 1233
Slaný, 274 01
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 724 071 760
info@adtslany.cz
Otevírací doba
Po, Út, Čt, Pá | 10:00 – 17.00 |
Středa | 10.00 - 19.00 |
Sobota | 10.00 - 12.00 |
Neděle | - |