Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu, na kterou naložíte i půl tuny nákladu, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4 / 4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte atraktivní moderní design, kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek pro soukromé i profesionální použití na trhu.
Linhai UTV 1100 Diesel (T1b)


389.990 Kč
Více možností
Dostupné barvy: bílá, maskovaná.
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
UTV vám doveze ZDARMA až domů!
Objednat


Motor Kubota Diesel
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
Elektrický posilovač řízení
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší, a to hlavně v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení ale nejen zklidňuje jízdu a zlepšuje ovladatelnost, ale zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu, když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší, a to hlavně v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení ale nejen zklidňuje jízdu a zlepšuje ovladatelnost, ale zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu, když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Pohon 4x4 se dvěma diferenciály a režimem Turf
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje špičkovou prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka si můžete vybrat mezi náhonem pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě podstatně zvýšit trakci a tažnou sílu. Pro nejtěžší práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici silnou redukci do pomala. Režim Turf Mode je výhodný zejména při jízdě po upraveném trávníku nebo při zatáčení na malém poloměru. V tomto režimu je poháněné pouze zadní pravé kolo. Protože obě zadní kola nejsou propojená, UTV snadněji zatáčí, při zatáčení se nedělají koleje a pneumatiky netrhají trávník.
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje špičkovou prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka si můžete vybrat mezi náhonem pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě podstatně zvýšit trakci a tažnou sílu. Pro nejtěžší práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici silnou redukci do pomala. Režim Turf Mode je výhodný zejména při jízdě po upraveném trávníku nebo při zatáčení na malém poloměru. V tomto režimu je poháněné pouze zadní pravé kolo. Protože obě zadní kola nejsou propojená, UTV snadněji zatáčí, při zatáčení se nedělají koleje a pneumatiky netrhají trávník.
Nezávisle zavěšená kola
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a velmi malý poloměr otáčení.
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a velmi malý poloměr otáčení.
Velká sklopná korba
Na prostornou sklápěcí korbu naložíte všechno, co potřebujete - ani půl tuny není problém. Odklápěcí / odnímatelné zadní čelo včetně postranic umožňují snadno přeměnit ocelovou korbu na velké praktické plato. Díky plynovým vzpěrám je složení každého nákladu hračkou.
Na prostornou sklápěcí korbu naložíte všechno, co potřebujete - ani půl tuny není problém. Odklápěcí / odnímatelné zadní čelo včetně postranic umožňují snadno přeměnit ocelovou korbu na velké praktické plato. Díky plynovým vzpěrám je složení každého nákladu hračkou.
Ergonomické ovládání
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně a ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání zcela přirozeně padne do ruky. Práce je snadnější, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje, řízení máte neustále pod kontrolou.
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně a ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání zcela přirozeně padne do ruky. Práce je snadnější, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje, řízení máte neustále pod kontrolou.
Výkonné brzdy
Mohutně dimenzované kotoučové brzdy poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou skvěle předvídatelné a spolehlivě vás zastaví i s těžkým nákladem nebo plně naloženým přívěsem.
Mohutně dimenzované kotoučové brzdy poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou skvěle předvídatelné a spolehlivě vás zastaví i s těžkým nákladem nebo plně naloženým přívěsem.
Všechny informace přehledně
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Bohatá výbava v ceně
Spolehlivý Linhai UTV1100 Diesel přesvědčuje také velkorysou výbavou již v základní ceně. Ke standardní výbavě patří například elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopná ochrana nohou, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy pro zvýšení bezpečnosti posádky, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení nebo akustická signalizace zpátečky.
Spolehlivý Linhai UTV1100 Diesel přesvědčuje také velkorysou výbavou již v základní ceně. Ke standardní výbavě patří například elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopná ochrana nohou, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy pro zvýšení bezpečnosti posádky, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení nebo akustická signalizace zpátečky.
Motor
Model: Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan
Typ: 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec
Objem: 1124 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 78 x 78,4 mm
Kompresní poměr: 24:1
Výkon: 24.8 HP Točivý moment: 72 Nm @ 3000 / min
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály
Převodovka: automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda
Uzávěrka diferenciálu: vpředu i vzadu Koncový převod: kardanem
Podvozek
Zavěšení přední: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Pérování zadní: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Parkovací brzda: ruční
Pneumatiky přední: AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 - 14
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 3018 mm
Celková šířka: 1520 mm
Celková výška: 1905 mm
Výška sedadla: 915 mm
Světlá výška: 240 mm
Rozvor: 1930 mm
Nosnost korby: 500 kg
Tažná síla: 800 kg
Palivová nádrž: 35 l
Rozměry korby: 1020 x 1470 x 400 mm
Model: Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan
Typ: 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec
Objem: 1124 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 78 x 78,4 mm
Kompresní poměr: 24:1
Výkon: 24.8 HP Točivý moment: 72 Nm @ 3000 / min
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály
Převodovka: automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda
Uzávěrka diferenciálu: vpředu i vzadu Koncový převod: kardanem
Podvozek
Zavěšení přední: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Pérování zadní: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Parkovací brzda: ruční
Pneumatiky přední: AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 - 14
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 3018 mm
Celková šířka: 1520 mm
Celková výška: 1905 mm
Výška sedadla: 915 mm
Světlá výška: 240 mm
Rozvor: 1930 mm
Nosnost korby: 500 kg
Tažná síla: 800 kg
Palivová nádrž: 35 l
Rozměry korby: 1020 x 1470 x 400 mm
Další vlastnosti
Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Výbava
Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, akustická signalizace zpátečky.
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil).
Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)
Poznámka
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.
Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Výbava
Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, akustická signalizace zpátečky.
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil).
Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)
Poznámka
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.
Kontakt
OUTDOOR & TRAINING s.r.o.
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Servis, náhradní díly, příslušenství
Záruční a pozáruční servis motocyklů, čtyřkolek, skútrů a komunální techniky. Opravy a generální opravy motorů, podvozků, MX a enduro motocyklů.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Upozornění
Upozorňujeme majitele, že od 31. 5. 2021 platí pro všechna vozidla nevyzvednutá ze servisu více jak jeden týden od oznámení o dokončení, nebo odmítnutí prací našim servisem, tyto denní taxy:
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Prodejní a servisní střediska

Alena Talianová
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Otevírací doba
Po - Pá | 9:00 – 12:00 13:00 – 17:00 |
Sobota | 10:00 – 12:00 |
Neděle | - |

Jaromír Podešva
Horova 11
616 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Horova 11
616 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Otevírací doba
Po - Pá | 10:00 – 18.00 |
Sobota | - |
Neděle | - |

Jan Holý
Stehlíkova 1233
Slaný, 274 01
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 724 071 760
info@adtslany.cz
Stehlíkova 1233
Slaný, 274 01
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 724 071 760
info@adtslany.cz
Otevírací doba
Po, Út, Čt, Pá | 10:00 – 17.00 |
Středa | 10.00 - 19.00 |
Sobota | 10.00 - 12.00 |
Neděle | - |

Leoš Novák
Svojšice 68
Svojšice u Přelouče, 533 62
Česká republika
Servis:
+420 777 093 371
leos.novak@novakola.cz
Svojšice 68
Svojšice u Přelouče, 533 62
Česká republika
Servis:
+420 777 093 371
leos.novak@novakola.cz
Otevírací doba
Po - Pá | Nutno objednat předem |
Sobota | - |
Neděle | - |