Druhá generace lehkého "dvoukila" je tu! Francouzský Goes se spojil s novým partnerem, firmou Loncin a první společný projekt je na světě.
Jednoduchá čtyřkolka s motorem o objemu 176 ccm vybavená karburátorem a náhonem pouze na zadní kola není určitě žádný trhač rychlostních rekordů nebo zdolávač rumunských hor, ale na to taky nebyla konstruovaná. Tohle ale vůbec neznamená, že by se bála terénu nebo tahání vozíku. Díky své velikosti téměř plnohodnotné pracovní čtyřkolky si na ní zablbnou i teenageři.
O přenos síly na zadní kola se postará řetěz. Brzdění zase obstará trojice brzdových kotoučů (dva na přední nápravě a jeden vzadu). Převodovka je samozřejmě automatická, s variátorem a má tři polohy - vpřed (F), neutrál (N) a zpátečku (R). V základní výbavě pak nechybí LED přední i zadní světla, přehledný digitální tachometr, tažný zařízení se zásuvkou, které je homologované na 100 kg, přední tažný čep nebo ocelové nosiče kryté plastem (vpředu i vzadu).
Podvozkově je čtyřkolka hodně příjemná a trojice tlumičů pěkně filtruje nerovnosti. Ramena podvozku jsou navíc vybavena maznicemi, což zaručuje delší životnost komponentů celého podvozku.
Samozřejmostí je také homologace pro provoz na veřejných komunikacích. Ke každé čtyřkolce proto dostanete čistopis technického průkazu. K jízdě stačí řidičák na auto - skupina B.
Jednoduchá čtyřkolka s motorem o objemu 176 ccm vybavená karburátorem a náhonem pouze na zadní kola není určitě žádný trhač rychlostních rekordů nebo zdolávač rumunských hor, ale na to taky nebyla konstruovaná. Tohle ale vůbec neznamená, že by se bála terénu nebo tahání vozíku. Díky své velikosti téměř plnohodnotné pracovní čtyřkolky si na ní zablbnou i teenageři.
O přenos síly na zadní kola se postará řetěz. Brzdění zase obstará trojice brzdových kotoučů (dva na přední nápravě a jeden vzadu). Převodovka je samozřejmě automatická, s variátorem a má tři polohy - vpřed (F), neutrál (N) a zpátečku (R). V základní výbavě pak nechybí LED přední i zadní světla, přehledný digitální tachometr, tažný zařízení se zásuvkou, které je homologované na 100 kg, přední tažný čep nebo ocelové nosiče kryté plastem (vpředu i vzadu).
Podvozkově je čtyřkolka hodně příjemná a trojice tlumičů pěkně filtruje nerovnosti. Ramena podvozku jsou navíc vybavena maznicemi, což zaručuje delší životnost komponentů celého podvozku.
Samozřejmostí je také homologace pro provoz na veřejných komunikacích. Ke každé čtyřkolce proto dostanete čistopis technického průkazu. K jízdě stačí řidičák na auto - skupina B.