Velmi úspěšný a odladěný motocykl
Vývoj úspěšné řady RS2, nový závodní podvozek RS3 Dual, poskytuje dokonalou rovnováhu mezi hbitostí a silou. Pokročilá aerodynamická karoserie a špičkový design zajišťují vynikající schopnost odolání větru a vynikající vzhled. Energii dodává osvědčený kapalinou chlazený motor Yamaha-Minarelli o objemu 50 ccm, dvoutaktní se šestistupňovou převodovkou, potenciál tuningu je obrovský. Přesné zacházení zajišťují obrácené 35 mm přední vidlice Showa plus použití odlehčených ráfků ze 17 “slitiny pro snížení setrvačnosti a neodpružené hmotnosti. Silné brzdění vychází z 280 mm kotouče vpředu s radiálně uloženým třmenem se dvěma písty a 220 mm zadního kotouče. Osvětlovací systém je vybaven duálními projektorovými světlomety vpředu a moderními LED dozadu. Řada RS3 je vyráběna ve Španělsku a je nejnovější z dlouhé řady tradičních rychlých 50 a 125, kde jsou kombinované prvky výkonu, stylu a ceny nezbytné pro uvedení strojů na trh, po kterých touží dnešní mládež.
Vývoj úspěšné řady RS2, nový závodní podvozek RS3 Dual, poskytuje dokonalou rovnováhu mezi hbitostí a silou. Pokročilá aerodynamická karoserie a špičkový design zajišťují vynikající schopnost odolání větru a vynikající vzhled. Energii dodává osvědčený kapalinou chlazený motor Yamaha-Minarelli o objemu 50 ccm, dvoutaktní se šestistupňovou převodovkou, potenciál tuningu je obrovský. Přesné zacházení zajišťují obrácené 35 mm přední vidlice Showa plus použití odlehčených ráfků ze 17 “slitiny pro snížení setrvačnosti a neodpružené hmotnosti. Silné brzdění vychází z 280 mm kotouče vpředu s radiálně uloženým třmenem se dvěma písty a 220 mm zadního kotouče. Osvětlovací systém je vybaven duálními projektorovými světlomety vpředu a moderními LED dozadu. Řada RS3 je vyráběna ve Španělsku a je nejnovější z dlouhé řady tradičních rychlých 50 a 125, kde jsou kombinované prvky výkonu, stylu a ceny nezbytné pro uvedení strojů na trh, po kterých touží dnešní mládež.