RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce..
PŘIPRAVEN K BOJI
RS 300 R
RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu. Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!
RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu. Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!
Enduro stroje na dosah ruky
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS. Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje. Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS. Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje. Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.
Nastavitelné odpružení
Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu.
Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu.
Elektronické vstřikování
Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku
Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku
Síla ve správném okamžiku
Brzdy BREMO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem.
Brzdy BREMO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem.
Dostatečný chladící výkon
Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje. K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje. K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Zdvihový objem
501 ccm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 2 vačkami a 4 ventily ; Euro 5
Vrtání / zdvih 97 mm x 67,5 mm
Výkon 20KW (27 HP), po úpravě na Hard Enduro 38 KW (51 HP)
Startování Elektrický startér - na přání možnost doplnit startovací páku
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová hydraulicky ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí
Kyvná vidlice Hliníková slitina s přepákováním
Přední odpružení Nastavitelná vidlice KAYABA Upside-Down Ø 48 mm
Zadní odpružení Progresivní nastavitelný tlumič KAYABA
Přední zdvih 295 mm
Zadní zdvih 296 mm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 2 vačkami a 4 ventily ; Euro 5
Vrtání / zdvih 97 mm x 67,5 mm
Výkon 20KW (27 HP), po úpravě na Hard Enduro 38 KW (51 HP)
Startování Elektrický startér - na přání možnost doplnit startovací páku
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová hydraulicky ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí
Kyvná vidlice Hliníková slitina s přepákováním
Přední odpružení Nastavitelná vidlice KAYABA Upside-Down Ø 48 mm
Zadní odpružení Progresivní nastavitelný tlumič KAYABA
Přední zdvih 295 mm
Zadní zdvih 296 mm
Přední brzda
Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen BREMO
Zadní brzda Kotouč 240 mm, jednopístkový plovoucí třmen BREMO
Řetěz REGINA ORC6 (5/8 x ¼) Kola vpředu / vzadu 1,6 x 21"/ 2,5 x 18"
Rozměry pneu přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV
Rozvor 1.485 mm
Světlost 300 mm
Výška sedla 955 mm
Hmotnost 116 kg
Objem nádrže 7,5 litrů
Hmotnost 116 kg
Zadní brzda Kotouč 240 mm, jednopístkový plovoucí třmen BREMO
Řetěz REGINA ORC6 (5/8 x ¼) Kola vpředu / vzadu 1,6 x 21"/ 2,5 x 18"
Rozměry pneu přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV
Rozvor 1.485 mm
Světlost 300 mm
Výška sedla 955 mm
Hmotnost 116 kg
Objem nádrže 7,5 litrů
Hmotnost 116 kg
Kontakt
OUTDOOR & TRAINING s.r.o.
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Komenského 213
341 01 Horažďovice
IČ: 25189344 | DIČ: CZ25189344
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku v oddílu C 8631, vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích.
E-mail: atvamoto@gmail.com
Servis, náhradní díly, příslušenství
Záruční a pozáruční servis motocyklů, čtyřkolek, skútrů a komunální techniky. Opravy a generální opravy motorů, podvozků, MX a enduro motocyklů.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Prodej náhradních dílů na téměř všechny typy motocyklů, čtyřkolek, UTV a skútrů. Prodej moto oblečení a doplňků.
Upozornění
Upozorňujeme majitele, že od 31. 5. 2021 platí pro všechna vozidla nevyzvednutá ze servisu více jak jeden týden od oznámení o dokončení, nebo odmítnutí prací našim servisem, tyto denní taxy:
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Skútr nebo motorka: 50 Kč / den
Čtyřkolka: 75 Kč / den
UTV: 100 Kč / den
Prodejní a servisní střediska
Jiřina Pavlíková
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Komenského 213
Horažďovice, 341 01
Česká republika
Prodej, informace:
+420 731 446 074
Servis:
+420 731 446 054
info@atvamoto.cz
Otevírací doba
Po - Pá | 9:00 – 12:00 13:00 – 17:00 |
Sobota | 10:00 – 12:00 |
Neděle | - |
Jaromír Podešva
Cejl 74
602 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Cejl 74
602 00 Brno
Česká republika
Prodej, informace, servis:
+420 777 781 860
brno@atvamoto.cz
(V prostorách EmotionBikes)
Otevírací doba
Po - Pá | 10:00 – 18.00 |
Sobota | - |
Neděle | - |